ATTENTION DEAR READERS!!!

As of january 2013 this blog is closed: I have started a new blog and will no longer post here on The Writing Tree. From now on you can find my photographs & tutorials here:


You can follow Nittybits through blogger, bloglovin' and facebook!

Hope to see you there soon :)

Love,
Jenny

Sunday, January 03, 2010

Still hooked: Totoro

Zoals gezegd ben ik dol op de films van Hayao Miyazaki. Kiki's Delivery Service natuurlijk, maar ook My Neighbor Totoro uit 1988!!

















En je raadt het al... Ook van Totoro is een haakpatroon te vinden!! En dus ging ik weer aan de slag. Het begon nogal hopeloos...

















Maar al snel ontstond er een blauwe blob!















Met armen en klauwen...






















... en oren en een staart...















En dus presenteer ik met trots: mijn eigen Totoro!!!















TADAAAAAAA!!! :D















Tja, wat kan ik zeggen. Het houdt me van de straat ;)

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.