ATTENTION DEAR READERS!!!

As of january 2013 this blog is closed: I have started a new blog and will no longer post here on The Writing Tree. From now on you can find my photographs & tutorials here:


You can follow Nittybits through blogger, bloglovin' and facebook!

Hope to see you there soon :)

Love,
Jenny

Monday, August 25, 2008

RatselMania: Even voorstellen!

Misschien vraag je je af: kan dat mens nou over niets anders meer bloggen dan ratten?! Het antwoord: jawel hoor. Maar waarom zou ik? n_n

Vandaag zijn alle rittens apart op de foto gezet. En dat betekent dat bekend is welke drie ukkels wij over drie weken in huis krijgen!!!














Van dit bruine meisje was het al snel duidelijk dat we haar zouden krijgen - we wilden graag een ratje met zwarte oogjes en we vonden haar kleur erg mooi! (Al ben ik er nog steeds niet uit of het nou bruin is of grijs, of bruingrijs, of grijsbruin!)














Dit pluizebolletje was Jeroen's favoriet toen we zaterdag op bezoek gingen! Dus erg leuk dat we haar krijgen.














En op dit mooie dametje ben ik zaterdag echt helemaal verliefd geworden!!! Ik dacht dat de vier lichte vrouwtjes allemaal rode oogjes hadden, maar toen was daar dit brutale frutseltje! Terwijl de anderen allemaal netjes op schoot bleven scheurde zij als een echte nieuwsgierige waaghals binnen no-time via mijn arm naar mijn nek, worstelde zich in mijn sjaal, friemelde in mijn haar, om vervolgens via mijn andere arm weer op mijn schoot uit te komen. En toen ik haar even later nog even op schoot had deed ze het gewoon weer! n_n

Kortom, zo'n brutaaltje vraagt om een toepasselijke naam, en ze is dan ook de eerste die er een krijgt. Het wordt Nitta. Als je De Catacombe van Cásaan hebt gelezen (en nog weet waar het over gaat!) zal het je misschien wat zeggen. En als je nog weet wie Nitta is zal je het vast met me eens zijn dat dit wel een gepaste naam is voor deze felle tante! n_n

Nu ga ik snel stoppen, want als Jeroen leest dat ik allemaal koosnaampjes voor 'de meisjes' gebruik moet ik op het dakterras slapen! ;)

1 comment:

  1. Oh. Mijn. God. Die tweede is gewoon TE schattig... Ik ga voortaan ook in mijn eten zitten: misschien word ik dan ook wel zo schattig!

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.