ATTENTION DEAR READERS!!!

As of january 2013 this blog is closed: I have started a new blog and will no longer post here on The Writing Tree. From now on you can find my photographs & tutorials here:


You can follow Nittybits through blogger, bloglovin' and facebook!

Hope to see you there soon :)

Love,
Jenny

Sunday, May 04, 2008

The Apple Brainwash

Twee jaar geleden plaatste ik dit filmpje over Apple, en nog steeds neem ik de ‘computers’ van dit merk niet serieus. Het zijn gadgets, over-priced mode accessoires ontworpen om er mooi uit te zien maar verder ook niets. Ze lopen vast, vallen zonder reden uit, zitten binnen de kortste keren onder de krassen en worden geleverd met baggersoftware.

(…)

Twee jaar later ben ik op zoek naar een laptop. Een lichte. Een draagbare. Met een lange batterijduur. En een goed toetsenbord.

Na maanden van research ben ik tot één duidelijk conclusie gekomen: de MacBook is geen pc maar een speeltje en ziet er ook zo uit, is duurder dan een Sony VAIO, heeft geen leuk kleurtje, een slechte inkijkhoek, geen Windows/Microsoft Word en slechte klantenservice.

Dus waarom, WAAROM?!, overweeg ik dan in vredesnaam serieus om zo’n ding aan te schaffen?!

Ik ben gebrainwashed door Apple. Dat kan niet anders. En ik heb al een vaag vermoeden hoe ze het hebben gedaan... :S































































1 comment:

  1. Ik ben systeembeheerder en ben dagelijks bezig met Microsoft applicaties. Ik moet eerlijk zeggen dat de Mac OS er beter uitziet, makkerlijker is in gebruik en gewoon werkt wanneer je het nodig hebt, vergeleken met Windows. Het enige nadeel is het feit dat Microsoft een marktaandeel van rond de 90% heeft waardoor veel software en games alleen hierop uitkomen. Echter vind je met wat zoekwerk wel de dingen die je wil voor de Mac. Dus als je geen hardcore gamer ben zou je net zo goed voor de Mac kunnen gaan. Ik heb veel verschillende laptops gehad en kan met alle zekerheid zeggen dat geeneen laptop voor altijd mooi blijft, dus ook een Mac niet!

    Dat wilde ik even kwijt..

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.