ATTENTION DEAR READERS!!!

As of january 2013 this blog is closed: I have started a new blog and will no longer post here on The Writing Tree. From now on you can find my photographs & tutorials here:


You can follow Nittybits through blogger, bloglovin' and facebook!

Hope to see you there soon :)

Love,
Jenny

Thursday, March 20, 2008

Mike, de Wonderkip

Jaren geleden vertelde ik vrienden Wouter en Kato over een kip die nog anderhalf jaar doorleefde na te zijn onthoofd. Jawel, een hoofdloze kip dus.

Uitgelachen werd ik. Jarenlang werd ik belachelijk gemaakt. Er werden zelfs SPOTPRENTEN van me gemaakt!













Ik wist niet meer precies waar ik het had gelezen, en de hilariteit aan mijn adres was zo groot dat ik er zelf van overtuigd raakte dat ik het moest hebben verzonnen.

Tot Wouter me vandaag een wel heel bijzonder linkje stuurde...

>>> http://www.miketheheadlesschicken.org/story.html <<<

Het beest had zelfs een naam! En een FANCLUB!!!

Voor excuses, een schadevergoeding en een bloemetje weten jullie me te vinden... ;)

2 comments:

  1. Oh! En ik maar denken dat Kato dat had 'verzonnen'! Nou, bij deze mijn nederige excuses...

    ReplyDelete
  2. Haha - ja, dat zou ik ook zeggen als ik jou was! Hihi, nee hoor! ;) Misschien dat je in de war bent met "de hik is iets psychisch"? Die was wel van Kato. En for the record: die is wel verzonnen! :D

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.