ATTENTION DEAR READERS!!!

As of january 2013 this blog is closed: I have started a new blog and will no longer post here on The Writing Tree. From now on you can find my photographs & tutorials here:


You can follow Nittybits through blogger, bloglovin' and facebook!

Hope to see you there soon :)

Love,
Jenny

Saturday, November 24, 2007

Harry Potter en de Relieken van de Dood

Lang moest ik wachten op de Nederlandse vertaling, maar het is me gelukt: na het maandenlang schichtig ontwijken van alles wat ook maar iets met Harry Potter te maken had, wist ik echt niet hoe het allerlaatste deel zou gaan aflopen toen ik er vorige week aan begon.

Gelukkig was Flip zo lief het eind even de te verklappen voor ik het boek dinsdag, na een reading-frenzy van drie dagen, uit kon lezen…

De meeste plotwendingen had ik al verwacht, dus de schade viel mee. Maar het blijft toch een beetje the end of an era.

Gelukkig kreeg ik wel een mooi aandenken van de boekenmevrouw: als ik met dit brilletje op voor de spiegel sta en heel hard ‘Expecto Patronum’ brul, voel ik me echt al een stuk beter! ;)

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.