ATTENTION DEAR READERS!!!

As of january 2013 this blog is closed: I have started a new blog and will no longer post here on The Writing Tree. From now on you can find my photographs & tutorials here:


You can follow Nittybits through blogger, bloglovin' and facebook!

Hope to see you there soon :)

Love,
Jenny

Saturday, August 25, 2007

Recent Projects #2: At the Break of Dawn

Maak ik eindelijk weer eens iets af, is het fanfiction. Engelstalige fanfiction nog wel!

Mijn daaraan verbonden conclusie dat het schrijfsel totale tijdverspilling was, resulteerde uiteindelijk in de werktitel van het geheel: Het Grote Nutteloze Verhaal.

Maar opeens was Het Grote Nutteloze Verhaal mijn langste werk tot nu toe. Zeven chapters, nieuwe personages en een plot dat zichzelf schreef.

Nutteloos of niet, hij staat inmiddels online. At the Break of Dawn is nu te lezen via de volgende link: http://atthebreakofdawn.blogspot.com/

Voor degenen die de boeken niet hebben gelezen staat er een introductie bij. En al lees je maar één chapter, of een halve: ik ben erg benieuwd naar je mening.

Dus laat een comment achter of stuur me een mail! Wie weet leer ik dan tenminste nog iets van ;)

1 comment:

  1. Nou je weet het he, het dak ging eraf hier.

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.