ATTENTION DEAR READERS!!!

As of january 2013 this blog is closed: I have started a new blog and will no longer post here on The Writing Tree. From now on you can find my photographs & tutorials here:


You can follow Nittybits through blogger, bloglovin' and facebook!

Hope to see you there soon :)

Love,
Jenny

Tuesday, August 28, 2007

Meneer Op Fiets (Go Fuck Yourself!)

Ik denk even dat de man achter me – net als ik – aan het bellen is op de fiets.

‘Ja, hallo? (…) Ja, nee, ik ben even aan het bellen!!! Kan mij wat schelen! (…) Ja, heel handig inderdaad, op de fiets! Dan gaat het allemaal ook zo snel hè?!’

Als hij me zwaar geïrriteerd inhaalt, zonder enig spoor van een mobieltje, besef ik pas dat hij het over mij had…

Sorry Meneer Op Fiets, dat ik u heel hard ging naschreeuwen; ik besefte later pas hoe origineel uw belediging was!

2 comments:

  1. WAAAAAAAT!!! Wat een loser! Waarom was hij zo geïrriteerd? En wat heb je hem nageschreeuwd?

    ReplyDelete
  2. De weg was afgesloten dus we moesten een stuk over een smal stoepje; ik reed voorop dus hij kon er niet langs. En blijkbaar ging ik niet snel genoeg!

    Ik schreeuwde zoiets als:
    'Ja zeg meneer - we rijden over een smal stoepje; dan ga ik toch geen 30 kilometer per uur rijden of wel dan?! Klootzak.'

    Maar misschien dat Kato het nog preciezer weet; ik was met haar aan het bellen n_n

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.