ATTENTION DEAR READERS!!!

As of january 2013 this blog is closed: I have started a new blog and will no longer post here on The Writing Tree. From now on you can find my photographs & tutorials here:


You can follow Nittybits through blogger, bloglovin' and facebook!

Hope to see you there soon :)

Love,
Jenny

Sunday, June 10, 2007

Indiana Jones and the Amazing Bargains

Ik kwam de boekenwinkel binnen en daar stond het bord:

'80% kassakorting'

Een licht kwam uit de hemel, de tijd stond even stil. Toen rende ik hysterisch door de winkel en kocht vijf boeken. Die ik al lang wilde hebben. En in de winkel ernaast voor de volle prijs werden verkocht.

Dat was drie jaar geleden, en het feit dat ik nog weet dat het op een druilerige woensdagmiddag in december was, zegt al genoeg. Vandaag kwam dat gevoel even terug toen ik speciaal naar Amsterdam ging voor de Yard Sale van de American Book Center.

Alle boeken 3,50. Het resultaat:

















Even voelde ik me een nerd toen ik boek na boek over draken, mythes, vampieren en sprookjes weggriste. Toen ging de telefoon van de jongen naast me.

Zijn ringtone was de theme-song van Indiana Jones.

En opeens voelde ik me heel erg thuis.

2 comments:

  1. Wel jammer dat je er nog niet in mag beginnen met lezen omdat je nog in een ander boek bezig bent......

    gnagna
    (Helpt dit bij het kweken van een schuldgevoel?)

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.