ATTENTION DEAR READERS!!!

As of january 2013 this blog is closed: I have started a new blog and will no longer post here on The Writing Tree. From now on you can find my photographs & tutorials here:


You can follow Nittybits through blogger, bloglovin' and facebook!

Hope to see you there soon :)

Love,
Jenny

Thursday, June 14, 2007

The Hilversum Horror

Afgelopen zondag keek Jeroen ’s avonds in bed een programma over de Amityville Horror: een ‘spookhuis’ in het Amerikaanse plaatsje Amityville, waar een jongen zijn hele familie uitmoordde en waar het sindsdien zou spoken.

Nu kende ik het verhaal en had ik de film uit 2005 gezien, maar echt bang werd ik er niet van.

Tot ik deze foto zag…

















Genomen toen een stel journalisten en paragnosten een nachtje in Amityville doorbrachten. Needless to say dat er toen geen kinderen aanwezig waren. En toch staat hij daar, loerend om een hoekje…

Dit beeld was genoeg voor een zeer onrustig nachtje. Gelukkig was ik het geheel alweer half vergeten toen ik vanochtend op de wc zat en uitkeek op het volgende:






















Ik zal wel weer te veel fantasie hebben, maar what the heck doet die man daar in m'n vest?!

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.