ATTENTION DEAR READERS!!!

As of january 2013 this blog is closed: I have started a new blog and will no longer post here on The Writing Tree. From now on you can find my photographs & tutorials here:


You can follow Nittybits through blogger, bloglovin' and facebook!

Hope to see you there soon :)

Love,
Jenny

Thursday, June 14, 2007

De Vieze Man

Zo zit je te lunchen op je werk, en zo sta je oog in oog met Van Kooten en De Bie.

Nou ja, oog in oog: ze liepen langs op weg naar de tuin van Beeld en Geluid, om de vlag van het Simplistisch Verbond te hijsen. Maar ja, ook goed!

Nu waren de heren tot voor kort enigszins aan me voorbij gegaan, maar na het controleren van verschillende afleveringen van onder meer Keek op de Week voor de tentoonstelling En wel hierom! was ik weer een beetje bij. De Vieze Man ontmoette ik echter pas afgelopen dinsdag…



Tijdens een sneak preview van de tentoonstelling komt hij toevallig voorbij.

Ik geloof dat ik nog nooit zo hard heb gelachen in een museum…

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.