ATTENTION DEAR READERS!!!

As of january 2013 this blog is closed: I have started a new blog and will no longer post here on The Writing Tree. From now on you can find my photographs & tutorials here:


You can follow Nittybits through blogger, bloglovin' and facebook!

Hope to see you there soon :)

Love,
Jenny

Saturday, May 26, 2007

The Wonderful Wizard of Oz - L. Frank Baum

De tekenfilm keek ik vroeger altijd, maar het boek had ik nog nooit gelezen. Als tussendoortje dus, maar vooral omdat ik Wicked en Son of a Witch van Gregory Maguire hier heb liggen: The Wonderful Wizard of Oz.

En ach, wat zal ik er van zeggen? Het is een klassieker, een kinderboek en totaal niet boeiend om te lezen. Al zal het voor die tijd - 1900 - heel origineel zijn geweest en worden er hier en daar nogal wat hoofden afgehakt.

Gelukkig is niets voor niets: de scifi miniserie Tin Man, lichtelijk gebaseerd op het boek, belooft wel erg leuk te worden.

1 comment:

  1. Oh, maar Wicked is echt geweldig en een heel stuk beter als je eerst het origineel hebt gelezen :)

    Ik ken je blog trouwens via Nora voor het geval je je afvraagt waar ik ineens vandaan kwam.

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.