ATTENTION DEAR READERS!!!

As of january 2013 this blog is closed: I have started a new blog and will no longer post here on The Writing Tree. From now on you can find my photographs & tutorials here:


You can follow Nittybits through blogger, bloglovin' and facebook!

Hope to see you there soon :)

Love,
Jenny

Wednesday, July 12, 2006

Bobby Chiu - Creature Sketches

Omdat ik helaas niet het vermogen bezit om mijn gedachten te tekenen, ben ik ooit eens begonnen met het verzamelen van plaatjes. Foto’s, fantasy-art, landkaarten, CGI: alles wat me op de één of andere manier inspireert knip ik uit of sla ik op op mijn pc.

Inmiddels heb ik 700 afbeeldingen op mijn harde schijf staan, het overgrote deel fantasy-art of computeranimatie. Nu zijn die digitale plaatjes natuurlijk heel leuk, maar nog mooier zijn ze op papier! Helaas zijn hier in Nederland niet echt mooie boeken te krijgen. En als je ze wilt bestellen in het buitenland is dat vaak verschrikkelijk duur

Blij was ik dan ook toen ik stuitte op het werk van Bobby Chiu. Deze Amerikaan geeft boekjes uit met zijn eigen werk en dat van anderen, voor slechts 16 euro (inclusief verzendkosten)! Zo staan in Creature Sketches tientallen schetsen en illustraties van wezentjes in alle soorten en maten.

Bestel je eigen exemplaar van Creature Sketches, of één van de andere uitgaven van Imaginism Studios, hier.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.