ATTENTION DEAR READERS!!!

As of january 2013 this blog is closed: I have started a new blog and will no longer post here on The Writing Tree. From now on you can find my photographs & tutorials here:


You can follow Nittybits through blogger, bloglovin' and facebook!

Hope to see you there soon :)

Love,
Jenny

Tuesday, July 11, 2006

Bedankt voor de... kies?!

'Spoel daar maar even', zegt de kaakchirurg.
Verward strompel ik naar de wasbak. Hiermee? Ja, daarmee. Recepten voor pijnstillers, een bedankje, een handdruk. Als ik me omdraai ligt op de behandelstoel een vrolijk gekleurd, Oilily-achtig papieren zakje. Zo eentje voor kleine cadeautjes.
'Je mag je kies meenemen', zegt de assistente.
'Is dat mijn kies?!', zeg ik met een mengeling van verbazing, walging en ongeloof terwijl ik naar het zakje wijs. Het is er uit voor ik er erg in heb.
'Jazeker!' Ze klinkt bijna trots…

Even later verlaat ik het ziekenhuis met een dikke wang, verdoofde mond, opgezette tong en, jawel, een kies in een zakje....

1 comment:

  1. Ik vond het juist leuk dat ik mijn kies mee mocht nemen!! Ik heb hem ook nog steeds (na ongeveer drie jaar...)
    Hoop dat het al wat beter voelt allemaal...
    liefs!

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.