ATTENTION DEAR READERS!!!

As of january 2013 this blog is closed: I have started a new blog and will no longer post here on The Writing Tree. From now on you can find my photographs & tutorials here:


You can follow Nittybits through blogger, bloglovin' and facebook!

Hope to see you there soon :)

Love,
Jenny

Wednesday, March 29, 2006

Return of the dude...

Je hebt van die dagen dat je gewoon keihard werkt. Je hebt veel te doen, maar je doet je best en alles schiet op. En voor je het weet heb je bijna alles wat je moest doen gedaan!

Vandaag was dus niet zo'n dag... Uitslapen met Jeroen, Seinfeld kijken, naar de kapper & wandelen met Pip.

Zoals gewoonlijk was er bij de kapper weer sprake van complete miscommunicatie... Wat ik ook doe, wat ik ook zeg: ze snappen nooit wat ik bedoel! Ik kan een hele speech voorbereiden of fotootjes meenemen, maar op de één of andere manier komt het niet over. Wat moet ik dan doen? Een powerpoint-presentatie maken?! Anyways, ik wilde het lekker laten groeien, maar blijkbaar heeft de kapster me verkeerd begrepen... And now I look like a dude! :D














Nou ja, ik moet het er maar mee doen. En het groeit wel weer aan... Ooit... :S

2 comments:

  1. Ross: "I happen to like 11 year old boys..."

    ReplyDelete
  2. en ik vind het echt superstoer staan! (niet dat ik het zou durven.. ik en mijn haar hebben een beetje een rare relatie, maar het staat echt superleuk!)

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.