ATTENTION DEAR READERS!!!

As of january 2013 this blog is closed: I have started a new blog and will no longer post here on The Writing Tree. From now on you can find my photographs & tutorials here:


You can follow Nittybits through blogger, bloglovin' and facebook!

Hope to see you there soon :)

Love,
Jenny

Tuesday, February 21, 2006

En voor je het weet…

is er alweer een week voorbij :S

Niet veel gebeurd. Heb genoeg van de winter.

Nieuwsberichtjes tikken, vergaderen, ideeën pitchen, SLAPEN, skateboardlessen van Jeroen (‘Je moet gewoon gaan staan en dan wegrijden!’ Goh, bedankt voor de tip…), schrijven, blij zijn als het lukt, gefrustreerd raken als het niet lukt, films kijken, praten over films, niet dat saaie boek voor school lezen, niet mijn post openen, wel muziek luisteren, hardlopen op zondagochtend, genieten van de frisse lucht, balen van de spierpijn.

Mijn week in een alinea.

In Amerika zijn ze op zoek naar de winnaar van 365 miljoen dollar.

Do I need to say more?
Nee dus.

16 comments:

  1. Wat een ingewikkelde menu-kaart was dat, zeg...

    ReplyDelete
  2. En dan hadden ze echt een superrare combinatie met rundvlees en garnalen, dat zou ik echt nooit bestellen!!

    ReplyDelete
  3. Gelukkig hadden jullie nog twee aanbidders op de tafel achter mij...

    ReplyDelete
  4. En ik zal maar niks herhalen van alle rotzooi die we hebben uitgekraamd (anders zijn we Vulgaire Gasten)

    ReplyDelete
  5. Haha, we hebben toch ook wel een stukje beschaafde coversatie gevoerd?

    ReplyDelete
  6. En die aanbidders waren echt aanbidders van de serveerster, niet van ons.. en zo leuk waren die jongens nou ook weer niet

    ReplyDelete
  7. ehm, misschien in het begin even, maar daarna werd het al vrij snel walgelijk...

    ReplyDelete
  8. Hmmm, ik kan wel een paar dingen opnoemen misschien...

    ReplyDelete
  9. Nee, er lezen hier meerdere mensen, je schreeuwt toch ook geen vieze woorden door een restaurant! Dat is hetzelfde principe

    ReplyDelete
  10. Hmmm, het verschil is dat Jenny dingen kan verwijderen als ze wil...

    ReplyDelete
  11. Ik hoop dat ze dit verwijderd....

    ReplyDelete
  12. Nee joh! Laten we allemaal smerige zaakjes gaan bespreken!!! Zoals........

    ReplyDelete
  13. Stelletje slowchatters :-P
    Jenny, je kan trots zijn, want heel Skwuig is nu aan het koeienspel ^_^

    ReplyDelete
  14. Aan Wouter & Kato: Kan ik dingen wissen dan? Ik weet van niks :S

    Aan Nora: Whaaaaaaaaa!!! Cool! :D Als iemand weet hoe ik voorbij level 21 moet komen hoor ik het graag. Daar ben ik afgehaakt! :)

    ReplyDelete
  15. Ik ben al bij level 34 hahaha :P geef de levelcode van 21 maar, dan stuur ik je er doorheen!

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.