ATTENTION DEAR READERS!!!

As of january 2013 this blog is closed: I have started a new blog and will no longer post here on The Writing Tree. From now on you can find my photographs & tutorials here:


You can follow Nittybits through blogger, bloglovin' and facebook!

Hope to see you there soon :)

Love,
Jenny

Tuesday, December 06, 2005

De Kalimantan

"I have not failed. I've just found 10,000 ways that don't work..."
Thomas A. Edison

Oke, dus soms stel ik me een beetje aan. :) Mijn eerste paar dagen bij Cinema.nl gingen goed. Heel erg goed zelfs, al liep ik op mijn eerste dag bijna op het dak van het Net 3-gebouw... Misschien word ik beinvloed door het feit dat mijn vorige stage zich grotendeels afspeelde in een bunker, maar ik vermaak me prima in het VPRO-gebouw. Het is een heel apart gebouw, met allerlei lagen, trapjes en plateaus. Gezellig. Enig nadeel is dat je de hele dag in het lawaai van de verschillende redacties zit... Niet goed voor de concentratie!

Nieuw zoogdier op Borneo ontdekt
6 december 2005
JAKARTA - Op het Indonesische eiland Borneo is mogelijk een nieuw zoogdier ontdekt. Het gaat om een vleeseter, iets groter dan een huiskat, met een donkerrode pels en een lange harige staart.
Aha! Goed voor de inspiratie! Hij ziet er vast zo uit:

Alleen is deze niet rood en ook niet behaard... Maar de echte versie is zo saai! En dus moet je zelf maar wat bedenken. Zoals de naam. Ik stel voor: de Kalimantan, naar de plaats waar hij is ontdekt. Andere suggesties zijn altijd welkom natuurlijk. :)

Morgen volgt vast nog een update. Dan moet ik mijn stageplan afmaken en zoek ik ongetwijfeld een excuus om niet te werken.

5 comments:

  1. Hmm,
    ik stel voor: de Rodeharige Midget :)

    ReplyDelete
  2. Okee,
    mijn eerste comment en ik maak gelijk een typefout: ik bedoelde dus: De Roodharige Midget...

    ReplyDelete
  3. My lord...
    mijn tweede comment en ik maar WEER een typfout...

    ReplyDelete
  4. Waaah!
    Mijn derde comment en ik maak weer een fout!

    ReplyDelete
  5. *lacht om Wouter*

    De Oeloeboeloe, zo moet 'ie heten, geeft zijn saaie uiterlijk nog een vrolijke naam.

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.